marți, 22 noiembrie 2016

Reclame virale de Craciun


Dacă se apropie Crăciunul trebuie musai să apară și reclamele de sezon.

Recunosc, deși am televizor și plătesc lunar un abonament de TV (asta-i o poveste separată), îl deschid doar să conectez laptopul și să mă uit la un film pe un ecran mai mare și la o calitate mai ridicată. Chiar și așa nu pot ignora reclamele de sezon pe care unii din prietenii mei din social media le distribuie în această perioadă. Putem spune că unele dintre ele deja sunt virale.

Vă pun mai jos câteva din reclamele care cred eu că vor fi spun povești frumoase anul acesta.









Suntem abia la început și deja m-am plictisit de marketingul legat de Moș Crăciun. Devine obositor tot efortul de a te face să consumi în loc să-ți faci timp pentru a sta cu cei dragi.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu