luni, 15 februarie 2016

Odorizant de cameră natural cu lavandă


Am renunțat de multă vreme la odorizantele de cameră sintetice și le-am înlocuit cu flori uscate stropite cu uleiuri esențiale, coji de lămâie și portocală.


Ador lavanda. Mă calmează și mă inspiră. Și pentru că anul trecut am cumpărat mai multe buchete de lavandă, m-am gândit să o împart și să fac din ea odorizante naturale de cameră. Am umplut un borcan mic cu flori de lavandă uscată și l-am decorat cu pânză și dantelă. L-am așezat apoi în baie pe raft. Când vreau să simt mai intens parfumul de lavandă, agit energic borcanul și mă bucur de miros.

Profitați de culorile, mirosurile și delicatețea naturii și simțiți-vă liberi să creați lucruri frumoase din tot ce a creat Dumnezeu pentru noi.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu